wtorek, 1 maja 2012

Dietetyczne lody - sposób na ochłodę bez wyrzutów sumienia

Natknęłam się wczoraj na bloga Wypisz Wymaluj, http://waniliowo.blox.pl/html. Jest on pełen ciekawych i smacznie wyglądających przepisów, a apetyczne zdjęcia zachęcają do upichcenia choć jednej potrawy. Mnie, z racji bycia na diecie, zainteresowały lody opatrzone nazwą "Dieta proteinowa - lody dietetyczne lody". Uważam, że przepisy diety białkowej mogą zostać wykorzystane przez odchudzających się inną metodą niż Dukana. Ja na przykład zrezygnowałam z chleba, śniadań, słodyczy, alkoholu w dużych ilościach oraz szeroko pojętych węglowodanów, cukier jem tylko pod postacią owoców, a przepisy diety proteinowej wykorzystuję, gdy dopada mnie np. chęć przekąszenia czegoś słodkiego. Podaję przepis oraz zdjęcie zaczerpnięte z wymienionej strony (pisownia oryginalna):

Składniki:
250 g sera twarogowego 0% tłuszczu
2 łyżki jogurtu 0% tłuszczu
75 g słodziku w proszku
3 żółtka
2 białka
dowolny aromat (u mnie rumowy).

Wykonanie:
Połączyć wszystkie oprócz białek składniki i dokładnie zmiksować (używałam blendera) - na gładką masę bez grudek (trzeba wymieszać naprawdę bardzo dokładnie). Ubić białka i zmieszać z masą. Dodać do maszynki do lodów i zamrozić wg zaleceń producenta maszynki.
* jeśli ktoś nie posiada maszynki do lodów - masę można wylać do pucharków i włożyć do zamrażarki, od czasu do czasu przemieszać.



Przepis oraz foto: http://waniliowo.blox.pl/2010/05/Dieta-proteinowa-lody-dietetyczne.html

Twórcom strony Wypisz Wymaluj gratuluję ciekawych pomysłów:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz